Thursday, November 20, 2008

Pecah kete..

Petang baru balik 'menarik', tengah nak cari parking tetibe jumpe member lak, alamak muke garang jer?

"Woi..pegi maner gemok?"

"Aku pegi fotostet report jap, kete aku kene pecah la semalam!"

"Hoh, ape hilang?"

"Seat aku depan belakang, cover pintu, spek aku, duit syiling!"

"Ishh..ade suspek?"

"Kat depan opis bintai tu ade cctv, ade dua budak tengah riki line, tapi kete aku tak nampak dari situ, kene
6.30 pagi tadi."

"Ki**k betul la."

"Eh aku kene gerak ni! Papahal kol aku"

Aku belah jalan kaki pegi kunci teksi aku, sambil aku jalan aku fikir something. Pagi tadi masa aku nak pegi keje memang aku ade perasan depan opis bintai tu 2, 3 orang berlari...disebabkan aku ni memang rabun, aku ushar la lame2 sikit...aku pikir ade budak2 overnight kat cc tu kot, biarlah..

Argghh kenape la aku tak pegi survey, sure pecah kepale kene ngan belantan yang ade dalam kete aku..

"Mok...rileks dulu, call bebudak bagi gambar tu suruh dorang tanye sesape ok!" aku taip sms bagi kat member aku.

Aduhai kesian member aku tu, kete 'dare' lagi dah kene rembat. Nasib baik dier tak angkat satu kete! Dah nasib dier kot..